• Inrichting Noordmanshoek Wijhe gemiste kans voor lokale woningmarkt

08 februari − Een meerderheid van de gemeenteraad van Olst-Wijhe heeft op 6 februari ingestemd met het plan verder te gaan met het ontwikkelen van een landgoed met woningen op Noordmanshoek in Wijhe. De VVD-fractie heeft tegen dit plan gestemd omdat het volgens ons onvoldoende aansluit op de lokale woonwensen en er bovendien te weinig woningen worden gebouwd om de lokale woningmarkt in beweging te krijgen zodat de eigen jeugd ook een kans maken op een (koop)woning. Lees verder

• Duiding verkiezingsuitslag

31 maart − Hans Olthof heeft gisteren in de gemeenteraad verteld hoe de fractie van de VVD Olst-Wijhe de uitslag van de verkiezingen heeft gezien en welke conclusies we hieruit trekken. Lees verder

• Bedankt voor je stem!

17 maart − Aan alle kiezers, bedankt voor je stem! Lees verder

• Hans Olthof op bezoek bij Jansen Wijhe

Hans Olthof bij Jansen Wijhe

09 februari − Olst-Wijhe werkt samen met Rijk, provincie, organisaties, bewoners en ondernemers om het landelijk gebied vitaal te houden. Boeren hebben daarin een belangrijke rol; generaties lang hebben zij ons landschap vormgegeven. De VVD Olst-Wijhe ziet graag dat zij zich daarvoor blijven inzetten en vrijheid krijgen om hun grond voor meerdere doeleinden te gebruiken. Nu staat wet- en regelgeving dat vaak in de weg. Lees verder

• VVD Olst-Wijhe publiceert verkiezingsprogramma

16 januari − Wij zijn trots op onze gemeente, trots op onze dorpen en kernen en trots op onze ideeën om die nóg beter te maken. Daarom is de slogan voor de aankomende raadsperiode: "Olst-Wijhe blijft goed, wordt beter" Lees verder

• VVD roept burgemeester op tot versoepelingen coronamaatregelen

11 januari − VVD Olst-Wijhe vindt de huidige coronamaatregelen niet meer passend. Daarom roepen wij burgemeester Strien op in actie te komen. Wij willen dat hij met de veiligheidsregio IJsselland een vuist maakt en een duidelijk signaal afgeeft richting het nieuwe kabinet. Onze inzet is een versoepeling van de cornamaatregelen. Te beginnen met de niet-essentiële winkels te openen tot 18:00 en de horeca (met toegangsbewijs) tot 21:00. Op deze manier willen wij ons steentje bijdragen aan het herstel van onze samenleving en ondernemers! Lees verder

• Woningen én een buurthuis op de locatie van de voormalige school in Den Nul.

04 januari − VVD Olst-Wijhe is blij met het initiatief om woningen én een buurthuis op de locatie van de voormalige school in Den Nul te gaan realiseren. Lees verder

• Gelukkig nieuwjaar!

02 januari − VVD Olst-Wijhe wenst iedereen een gelukkig nieuwjaar! Lees verder

• Fijne Kerstdagen!