VVD Olst-Wijhe publiceert verkiezingsprogramma

Olst-Wijhe is een prachtige gemeente. Midden in het groen, met de IJssel die ons verbindt, met vitale dorpen en buurtschappen waar we nog naar elkaar omkijken. Olst-Wijhe biedt iedereen volop kansen zich te ontwikkelen, om in vrijheid en veiligheid een goed leven te leiden.
De VVD in Olst-Wijhe zet zich ook de komende jaren volop in om het goede in onze gemeente te behouden en wat beter kan ook beter te maken. De afgelopen vier jaar hebben we laten zien dat de VVD op onderdelen het verschil kan maken voor Olst-Wijhe. Zo hebben we ons sterk gemaakt voor de komst van brede scholen in Olst en Wijhe, hebben we ons verbonden aan ‘bouwen naar behoefte’ waarbij we voorstander zijn om woningen te bouwen waarmee we onze jeugd in de gemeente kunnen ‘vasthouden’. En wie hier woont, wil hier ook graag werken. Vandaar dat we ons hard maakten voor lokaal ondernemerschap en een bruisende economie.
In ons verkiezingsprogramma wordt duidelijk waar wij als VVD de komende jaren op in zullen zetten. Wij staan voor een vrij Olst-Wijhe, waar je kunt zijn wie je bent, je leven leidt zoals jij dat wilt en waar jij centraal staat, niet een overheid. Waar iedereen volop kansen krijgt het maximale uit het leven te halen en waar je zelf verantwoordelijk bent voor de keuzes die je maakt.

Klik op de bijlage om ons programma te lezen.